Friday, April 20, 2007

Sanningen är svår att höra....


Mona är totalt oduglig,Tack vare henne så kommer alliansen att vinna nästa val med. Debatten i går vann SD med råge eftersom Mona inte hade nåt att komma med alls det va sorgligt att se. Jag är själv invandrare och det är jobbigt att behöva erkänna att SD har rätt i mycket när det gäller invandrarfrågor. Sverige är inte vad det har varit,när jag kom hit 1976 så var det underbart att leva här i dag är det otryggt, Man måste inse fakta och inte blunda för verkligheten.Med den stora invandringen sverige haft har kriminaliteten ökat avsevärt den kan ingen förneka. Under balkan kriget flydde många av mina landsmän till sverige flertalet av dessa hade redan ett digert kriminellt förflutet och i stället får att ta vara på sin nya chans så fortsätter dom att begå brott vilket gör att jag och min familj dagligen får misstänksamma blickar. Jag klandrar ej folk för att dom tittar på oss och känner sig rädda men det hade inte behövt vara så om sverige utvisade alla invandrare som begår brott som ger fängelse. Då hade vi som antagit era seder och är skötsamma kunnat leva i harmoni sida vid sida med er. Mvh: Dragan serb i passet men svensk i hjärtat.

Detta stycke stod att läsa i en kvällstidning efter debatten mellan Mona Sahlin och Jimmie Åkesson. Något att tänka på Mona Sahlin, Lars Ohly, Ebba von Essen,Richard Slätt mm??

1 Comments:

At 1:34 PM, Anonymous Anonymous said...

Tyvärr är nog denn a historia bara en av många likadana. Har själv personligen hört liknande saker berättats för mig. De människor som kom till Sverige på 60-70talet fick:
1.Ett lån (inga bidrag)
2. Ett arbete i stort sett från första dagen de anlänt.
Självklart ordnade det sig med språk och assimilering under dessa förhållanden.Inte heller hade Sverige det rykte det tyvärr har idag utomlands att hit kan man flytta och bli försörjd utan att behöva jobba.
/Hellboy

 

Post a Comment

<< Home