Wednesday, March 21, 2007

Skitsnacket fortsätter..

Det här skrämmer mig!
Sverigedemokraterna sägs ha 3 procent av väljarsympatierna i dagsläget. Det vare sig kan eller får vara sant! Om det, mot alla förnuftiga tankar, ändå skulle vara så, är det dags för en mastodontinsats i utbildning.
Lär människor vad främlingsfientlighet är för något. Visa alla dessa filmer om förintelse och förföljelser av människor av annat ursprung. Gör visningarna till ett obligatorium för skolelever. Sänd repriser! Se till att människor faktiskt inser vad det handlar om.
Klä av Sverigedemokraterna inpå bara skinnet och visa många av deras sympatisörers bakgrund.
Gör vad som helst för att förhindra dessa individers frammarsch
!.


Christina Meltin Westerlund har talat igen. Ännu en i mängden, som gärna talar om Sverigedemokraterna, men inte med dem. Hon uppmanar folk till att göra vad som helst, för att förhindra dessa individers frammarsch.
Jag försökte på hennes egen blogg, fråga vad hon menade med "vad som helst?" Inget svar naturligvis, men hon startar tämligen omgående att radera inlägg, med motiveringen: "Jag har långt tidigare talat om att jag tar bort inlägg av din karaktär".

Jag ser det numera som min livsuppgift, att vara en nagel i ögat på fru Meltin Westerlund. Hon ljuger hejdlöst och sprider sina politiska floskler på ett patetiskt sätt. Hennes berättarteknik påminner närmast om en tjurig liten barnunge, som sitter i sandlådan. Hon vill gärna göra sken av att vara den stora demokratiförespråkaren. Detta är inget annat än skitsnack..så länge man stryker fru Meltin Westerlund medhårs, är allt frid och fröjd.

Uppriktigt sagt, tror jag många socialdemokrater höjer på ögonbrynen, och faktiskt skäms en aning, när de läser vad som skrivs på hennes blogg. Skitsnacket fortsätter..

3 Comments:

At 11:37 AM, Blogger Robsten said...

Meltin är ökänd för sin idioti. Hon raderar alla inlägg som inte hyllar henne och höjer hennes sjuka ideer till skyarna. Jag har tidigare skrivit om henne, alla vet vilken idiot hon är. Hon är ett skämt och en politisk och mental nolla. Jag föreslåt att du glömmer henne och skaffar en mer produktiv livsuppgift, hon är inte värd att ödsla någon energi på, det finns sannolikt fler dårar lik henne.

 
At 11:47 AM, Blogger jörgen said...

robsten: Även jag har skrivit om henne vid ett flertal gånger.
Du har naturligvis helt rätt, det bästa är bara att glömma henne. Jag spetsade bara till det en aning, när jag skrev, att min livsuppgift är att vara en nagel i ögat på henne.

Jag är bara så..vad ska vi kalla det, fascinerad att en människa kan vara på det viset. Så totalt befriad från all form av självinsikt.

 
At 1:59 PM, Blogger jörgen said...

Stoffe: En sak ska du veta..det är ändå skillnad på sossetanter och sossetanter!

Jag brukar aldrig ta till sådana här ord om mina meningsmotståndare, men hon är rent ut sagt vidrig.

Har diskuterat med många andra sossar på nätet, och då har det verkligen varit en diskussion.

På fru Meltin Westerlunds blogg, handlar det snarare om en monolog.
Hon hänvisar alltid till att det är hennes blogg (och det är ju svårt att motsäga) och där bestämmer hon vad som får publiceras, och även där kan jag ge henne rätt. Rätt i den meningen, att kränkande ordval, personangrepp mm bör resultera i radering. Men..jag har ALDRIG gått till personangrepp mot damen ifråga.

Den bistra sanningen, är att, hon inte klarar av en politisk diskussion, och finner det därmed enklast att bara radera.

 

Post a Comment

<< Home