Wednesday, December 27, 2006

Arg, argare, Daniel Alsén.

Nu har han kommit i gång på riktigt..jag pratar om mångsysslaren Daniel Alsén på bloggen load. Jag har länge varit en nagel i ögat på honom, men nu är han tydligen riktigt förgrymmad.
Så förgrymmad, att han börjat radera kommentarer hej vilt. Fullt i stil med den ökända norrländska bloggtanten, tillika S-politikern Christina Meltin Westerlund.

Hatet vet inga gränser..folk blir kallade löss, idioter, svagsinta, skitsnackare, nötter. Bara för att nämna några fina uttryck denna man kallar oliktänkande.

Ett av de senare inläggen på hans sida www.load.se, gäller om man får lov att kritisera homorörelsen eller inte.
Besök gärna hans sida, och beskåda eländet. Eftersom jag inte är någon dataexpert, länka inte vidare härifrån, eftersom ni då hamnar på Expos hemsida. En kul grej, som den käre Daniel har fixat till.

3 Comments:

At 7:41 PM, Blogger Robsten said...

Mja, grundadressen är egentligen "194.23.215.30" som leder till en portal, "Melmacs webhotell", därifrån kan man länka i princip var som helst. När jag testar länkarna "http://www.load.se/" samt till aktuella artikel
"http://www.load.se/354" så fungerar de, pröva att lägga in den sista länken igen skall du se att det fungerar.

 
At 1:54 PM, Blogger Unknown said...

Hej! Du Jörgen, verkar vara mycket rasistisk! Acceptera andra som dom är så kanske du oxå blir accepterad även för vissa uttalanden du gjort!

 
At 3:30 AM, Blogger jörgen said...

Rasistisk? Något speciellt du tänker på? Mitt förhållande till hr Daniel Alsén är en lång historia, som jag inte orkar rabbla för dig. Jag tröttnade direkt när jag såg din första mening..

 

Post a Comment

<< Home