Thursday, June 08, 2006

Aftonbladet igen

Så har då Aftonbladet gjort det igen. I en artikel listar tidningen de bästa offentliga ställena att ha sex på. En anledning till publiceringen är att, offentlig sex är en växande trend i Sverige.
Ett av exemplen är Knähakens nakenbad, strax utanför Helsingborg. Där badas det minsann inte bara, utan även en påsättning ute i skogsdungarna är helt ok. Numera finns det kondomautomater uppsatta i buskarna. Omtänksamt så det förslår!
Liknande platser i anslutning till nudiststränder finns över hela Sverige.

Signaturen Isabelle säger: "Jag och min partner tycker det är upphetsande att ha en snabbis på platser, där folk kan kommma på en".
Jag är inte lika säker på att jag, eller någon annan, skulle bli lika upphetsade av den sk "snabbisen". Det händer ju faktiskt även att barn blir vittnen till avancerade sexlekar på offentliga platser.

En sk expert har uttalat sig om saken. Många människor känner sig osedda, vilket ofta bottnar i en stor osäkerhet. Och sex är ett säkert sätt att bli uppmärksammad. De känner sig tomma och försöker hitta ett sätt att få snabb och enkel bekräftelse.
Min personliga reflektion över detta, är att, visst är de tomma, i ett område som sitter mellan axlarna.Om man nu är så himla kåt, som en annan signatur skrev, så passa på att gör vad ni ska innanför hemmets fyra väggar, och inte ute på offentliga platser. Det finns rätt mycket folk, som gärna vill slippa se, vad ni har för er.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home